Telenor Erhverv fik imponerende
resultater med kreativ
ABM kampagne
Kunde
Telenor Erhverv
Hvordan får man store, travle erhvervsvirksomheder til at lytte? Gennem målrettet IP-targeting og kreative videobannere bygget på en meget genkendelig sandhed.
Udfordring
Erhvervsmarkedet flyder over med teleprodukter-, pakker og tilbud i en sådan grad at virksomhederne er ved at drukne i administration. Så da Wire Agency bliver bedt om at hjælpe Telenor Erhverv med at tiltrække store erhvervskunder, identificeres én central grund til at vælge Telenor Erhverv – nemlig at virksomheden reducerer telebøvl med 80 %. Dette to-the-point kampagnekoncept bliver omdrejningspunktet i en AMB-kampagne, som effektivt og underholdende anskueliggør, hvorfor Telenor Erhverv er Danmarks stærkeste teleløsning for store virksomheder.
Resultater
Kampagnens omdrejningspunkter er kreative videobannere og en landingpage til opsamling af leads. Videobannere vælges, fordi de har en højere interaktionsrate end normale html-bannere. Til at eksponere bannerne benyttes IP-targeting, der er en teknologi, som kun viser bannerne for en liste af udvalgte virksomheder.
Kampagnen bliver en succes og lander flere store attraktive kunder i den absolut tunge ende. Ud over videobannere og landingpage består kampagnen af reklamefilm samt informationsfilm på LinkedIn. Alt sammen produceret af Wire Agencys inhouse content afdeling.
Tags
Strategisk analyse, kampagnestrategi, kreativ udvikling, filmproduktion, webdesign, IP-targeting, mediekøb



Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.
Wire Agency ApS
Kristen Bernikows Gade 4
1105 København K
Tlf.: 70 60 50 59
Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.
Wire Agency ApS
Kristen Bernikows Gade 4
1105 København K
Tlf.: 70 60 50 59
Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.