Utraditionel kræft-kampagne redder 9 liv

Kunde

Fonden Herlevbladet, Dansk Dermatologisk Forening m.f.

Hos Wire Agency har vi i mange år kørt landsdækkende informations-kampagner om modermærkekræft. Men så vi fik en usædvanlige udfordring: Kan I lave en kampagne, der kun skal køre i én kommune? Resultatet var 9 liv reddet.

Wire Agency har i flere år samarbejdet med hudlæge Monika Gniadecka, der har været medicinsk konsulent på vores modermærke-kræft kampagner. Så da Monika spurgte, om vi ville lave en kampagne rettet mod ældre mænd i hendes hjemby Herlev, tog vi udfordringen op. Det var vigtigt, at kampagnen havde et lokalt udtryk. Derfor er de to film optaget steder, som alle i Herlev kender. 

Derudover har filmene et universelt budskab om, hvor hårdt det er at miste en nær person. Kampagnens call-to-action var en opfordring til at møde op under Herlev Festuge og blive tjekket for modermærkekræft. 273 ældre mænd blev screenet. 9 blev sendt til øjeblikkelig behandling på Herlev Hospital. Et fantastisk resultat på trods af den begrænsede geografi.

Next case:

Casper Crump og mand med bind for øjnene sigter med dartpil
   Investeringskonto FRI

Ny kampagne fra Sparinvest giver unge mod på at investere.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.

Wire Agency ApS
Kristen Bernikows Gade 4
1105 København K
Tlf.: 70 60 50 59

Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.

Wire Agency ApS
Kristen Bernikows Gade 4
1105 København K
Tlf.: 70 60 50 59

Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.