Utraditionel kræft-kampagne redder 9 liv
Kunde
Fonden Herlevbladet, Dansk Dermatologisk Forening m.f.
Hos Wire Agency har vi i mange år kørt landsdækkende informations-kampagner om modermærkekræft. Men så vi fik en usædvanlige udfordring: Kan I lave en kampagne, der kun skal køre i én kommune? Resultatet var 9 liv reddet.
Wire Agency har i flere år samarbejdet med hudlæge Monika Gniadecka, der har været medicinsk konsulent på vores modermærke-kræft kampagner. Så da Monika spurgte, om vi ville lave en kampagne rettet mod ældre mænd i hendes hjemby Herlev, tog vi udfordringen op. Det var vigtigt, at kampagnen havde et lokalt udtryk. Derfor er de to film optaget steder, som alle i Herlev kender.
Derudover har filmene et universelt budskab om, hvor hårdt det er at miste en nær person. Kampagnens call-to-action var en opfordring til at møde op under Herlev Festuge og blive tjekket for modermærkekræft. 273 ældre mænd blev screenet. 9 blev sendt til øjeblikkelig behandling på Herlev Hospital. Et fantastisk resultat på trods af den begrænsede geografi.
![wire-agency-logo-small](https://wireagency.dk/wp-content/uploads/2021/01/wire-agency-logo-small-1.png)
Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.
Wire Agency ApS
Kristen Bernikows Gade 4
1105 København K
Tlf.: 70 60 50 59
Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.
![wire-agency-logo-small](https://wireagency.dk/wp-content/uploads/2021/01/wire-agency-logo-small-1.png)
Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.
Wire Agency ApS
Kristen Bernikows Gade 4
1105 København K
Tlf.: 70 60 50 59
Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.