Ny kampagne fra Sparinvest

giver unge mod på at investere 

Kunde

Investeringskonto FRI

I en no bullshit kampagne lanceres investering for unge i et anderledes sprog langt fra pengeinstitutters sædvanlige tonalitet og comfort zone

Udfordring

Unge investorer udgør en attraktiv målgruppe for danske pengeinstitutter, men interessen er langt fra gengældt. Tværtimod. Så hvordan appellerer en lidt støvet ældre afsender med et low interest produkt til unge? Den udfordring får Wire Agency
til opgave at løse.

Løsning

Resultatet bliver en kampagne med unge, lavet af unge og for unge. Og med et no bullshit budskab, som modigt taler direkte til målgruppen. Tonaliteten i kampagnen er en hårfin balance mellem at være seriøs bank og samtidigt tale et sprog
målgruppen gider høre på. Kampagnen består af SoMe film, bannere og landingpage.
Alt sammen produceret af Wire Agencys inhouse content afdeling.

Tags
Kreativ udvikling, filmproduktion, SoMe-annoncer, webdesign  

 

Next case:

Iphone med facebook post med Circle K Børnekaffe
  Schou & Partners

En førsteklasses kommunikation af secondaries gør Schou & Partners til markedsleder.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.

Wire Agency ApS
Østergade 17
1100 København K
Tlf.: 70 60 50 59

Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.

Wire Agency ApS
Østergade 17
1100 København K
Tlf.: 70 60 50 59

Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.