Lokal Puljeinvest får ny digital identitet bygget på fællesskab

Kunde

Lokal Puljeinvest

Da Lokal Puljeinvest skal have nyt webdesign laver Wire Agency først et kommunikations- og brandingunivers baseret på fællesskabsfølelse. Først herefter designes og produceres sitet. Resultatet er høj impact hos både kunder og rådgivere.

Udfordring

Lokal Puljeinvest skulle have opdateret designet på websitet. I stedet for hovedløst at kaste sig ud i forskellige designforslag, startede Wire Agency fra bunden. Hvorfor skal forbrugeren investere gennem Lokal Puljeinvest? Hvilke rationelle og emotionelle argumenter vil bedst overbevise almindelige danskere?

Resultater

Ved at analysere produktets egenskaber og målgruppens værdier når Wire Agency frem til konceptet “Invester i fællesskab”. Herfra udfoldes kommunikation og webdesign. Resultatet er høj impact. Både hos de rådgivere, der sidder med produktet til hverdag, såvel som hos alle de almindelige danskere, der skal investere deres opsparing.

Tags
Brandingproces. Kommunikationsunivers. Webdesign. Film. Fotografi. Motion graphics. Informationsfilm.

 

Designeren kommer sidst

Ved webdesign skal designeren først i arbejde, når koncept og brandværdier er afklaret.

Explainer film

Wire Agency har inhouse kapaciteter til producere animerede explainer film.

Emotionel vs rationel

Det er Wire Agencys holdning at både emotionelle og rationelle argumenter er vigtige, når forbrugeren skal overbevises.

Foto af par på cykeltur i solskin - Wire Agency

Webdesign starter med who, what, why

Når Wire Agency producerer websites starter vi altid med “hvem skal besøge sitet, hvad vil vi have dem til at gøre og hvorfor skal de gøre det?” Først når det er afklaret går vi i gang med wireframing, designprocess, UX, lead genererings teknologi, SEO forberedelse, implementering med CRM-systemer osv.

42 versioneringer af samme website

Lokal Puljeinvest er et samarbejde mellem 42 pengeinstitutter. Wire Agency har lavet webdesignet sådan at det let kan versioneres til det enkelte pengeinstituts udtryk.

Next case:

   Reditus

Facebook skaber leads til en værdi af 125 mio. kr. på kun 4 måneder.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.

Wire Agency ApS
Østergade 17
1100 København K
Tlf.: 70 60 50 59

Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.

Wire Agency ApS
Østergade 17
1100 København K
Tlf.: 70 60 50 59

Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.