Kendis mærker sagen på

egen krop. Det skaber

ekstra flotte resultater

Kunde

Kræftens Bekæmpelse

Komikeren Mark Le Fevre reddede liv, da han blev besat at tjekke sine modermærker. Kombinationen af personligt engagement, kendis-effekt og humor appellerede i den grad til både mænd og kvinder.

Hos Wire Agency har vi en klar erfaring, når vi bruger kendte i reklamer. Effekten er langt højere, når personen har et ægte personligt engagement og ikke ‘er købt’ til at optræde. Det giver autencitet og gennemslagskraft.

Årets kampagne for Kræftens Bekæmpelse med komiker Mark Le Fevre, beviste det endnu engang. Mark er selv opereret for modermærkekræft og budskabet om at tjekke sine mærker blev en mærkesag for Mark, som gik all in i tre film på Facebook

Marks personlige oplevelse med modermærkekræft bliver til en overdreven besættelse hos ham. Det sætter på en humoristisk måde fokus på selv-tjek – noget som mænd generelt har svært ved, hvorfor de også dør oftere af modermærkekræft end kvinder.

Kampagnen hitter imidlertid ikke kun hos mændene. Også kvinderne tager supergodt imod årets kampagne, som opnår meget imponerende resultater.

Next case:

Foto af hud med et modermærke formet som Italien - Wire Agency
   Kræftens Bekæmpelse

Imponerende resultater med to-delt kampagne. Mange undgår dødelig sygdom.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.

Wire Agency ApS
Kristen Bernikows Gade 4
1105 København K
Tlf.: 70 60 50 59

Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.

Wire Agency ApS
Kristen Bernikows Gade 4
1105 København K
Tlf.: 70 60 50 59

Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.