Local social strategi skaber salg

for 1 milliard

LokalBolig er i dag den hurtigst voksende mæglerkæde. Godt hjulpet af Danmarks største lokale SoMe-kampagne til dato.

Kunde: 22 LokalBolig Butikker

Tags: SoMe film, filmproduktion, landingpage, Facebook, YouTube, brochure, bannere, mediabuying

Stockfotos er noget Fanden har skabt

Brug af stockfotos er udbredt i mange SoMe-afdelinger. Problemet er at billederne er klichefyldte og trivielle - og at forbrugeren opfatter dem som fake.

 

Derfor har Wire Agency sit eget team af fotografer og filmfotografer, der hver dag laver originalt indhold til vores kunder.

Udfordring:  Et produkt med low, low interest

De fleste danskere er ligeglade med ejendomsmæglere - indtil den dag de skal sælge deres bolig. Men hvordan kan man som mægler opnå målgruppens tillid og sympati, når de er uinteresseret i 99 % af tiden?

 

Strategi: Local Social

Da slaget skal slås i butikkernes lokalområde, fravælger LokalBolig en landsdækkende kampagne - og laver i stedet 22 lokale.

 

Sweetspot: Vi elsker vores lokalområde.

LokalBolig har forstand på lokalområdet. Folk elsker deres lokalområde. Her er noget, som begge parter tænder på - og kan tale sammen om. Læs mere om sweetspot her.

Resultater:

Takket være 22 skræddersyede landingpages og over 1000 individuelle Facebookopslag - filmet, fotograferet og forfattet af Wire Agencys SoMe team - får LokalBolig et stærkt lokalt brand. Og det skaber årligt et målbart mersalg til en værdi af 1 mia.

22

1.144

400.000

Skræddersyede landingpages

 Individuelle Facebook-opslag pr. år

 

Årlige engagements

PERSONDATAPOLITIK

og brugervilkår

Læs mere. Klik her.

Synes du casen er interessant?

Så lad os mødes.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig?

KONTAKT

Wire Agency ApS.

Østergade 17 | 1100

København K

Tlf: 70 60 50 59