IP-targeting revolutionerer digital

btb markedsføring

EY bruger helt nyt digitalt redskab til super målrettet kommunikation og får ROMI helt op på 600%

Se site

Kunde: EY

Tags: IP-targeting, ejerskabsbanere, landingpage, mediabuying,

Udfordring:  Kun 370 virksomheder kan bruge produktet

EY udbyder et højteknologisk produkt, som kan mangedoble produktiviteten. Men det er kun 370 virksomheder i Norden, der har gavn af produktet. Traditionel markedsføring over for så lille en målgruppe betyder et stort mediespild.

 

Strategi: IP-targeting

Wire Agency har udviklet et unikt produkt - ejerskaber på førende business-sites kombineret med IP-targeting. På den måde vises online annoncer primært over for beslutningstagere i de 370 virksomheder

 

Sweetspot: Pas på med manuelt IT-arbejde

Kampagnen skaber et nyt begreb: "Manuelt IT-arbejde". Begrebet gøres til skurk, der dræner virksomheden for penge. Det skaber bekymring på C-level niveau, der nu begynder at klikke. Dermed har vi skabt et sweetspot.

Resultater:

En nordisk go-to-market strategi skaber nogle fantastiske resultater for EY i alle lande. De helt rigtige virksomheder responderer med efterfølgende salg. EY får en markant position hos målgruppen i kraft af det langvarige og konstante medietryk fra IP-targeting kampagnen.

300.000

Eksponeringer på Borsen.dk

4.612

Klik fra 63 udvalgte virksomheder

1,54%

i CTR

Vi tager også telefonen på

en højhellig søndag

Internettet holder aldrig fri. Så det gør vi heller ikke, hvis noget pludselig skal rettes, korrigeres, ændres eller slettes. Wire Agency arbejder med systemer, der er yderst agile. Og vi skal ikke vente to dage på, at en programmør endelig har tid.

PERSONDATAPOLITIK

og brugervilkår

Læs mere. Klik her.

Synes du casen er interessant?

Så lad os mødes.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig?

KONTAKT

Wire Agency ApS.

Østergade 17 | 1100

København K

Tlf: 70 60 50 59