Udfordring:  Endnu en restaurant i København

Har vi virkelig brug for endnu en gourmet restaurant i København? Svaret er et stort rungende ja. Det er ihvertfald opgaven for Wire Agency, da Michelin-stjerne kokken Nicola Fanetti henvender sig.

 

Strategi: At hype det anderledes. Iscenesætte det lækre

At skabe opmærksomhed hos publikum og anmeldere er et must for enhver nyåbnet restaurant. Derfor kræver det en helt ny og anderledes iscenesættelse.

 

Sweetspot: Art cuisine

Madelskere i København er nærmest immune over for åbning af nye restauranter. Derfor markedsfører Wire Agency ikke Restaurant Brace som en ny restaurant - men som en ny gourmet-genre. Nu gider københavnerne interessere sig for Brace.

Resultater:

Ejerskabsbannere, magasin- og Facebook-annoncer skaber en hype omkring Brace' nytænkende gastronomi. Anderledes fotografier iscenesætter maden som kunstværker og kokkene som filmstjerner. I løbet at kort tid besøger landets førende madanmeldere Brace, som får højeste karakter. Snart følger gæsterne efter.

Vi prædiker altid nyt, nyt, nyt

Hos Wire Agency er vi "always in beta".  Det betyder, at vi løbende forbedrer på vores løsninger. Vi elsker at eksperimentere og opfinde nye metoder. For kun på den måde kan vi optimere vores kunders resultater - år efter år.

Mediecocktail giver ny Michelin-restaurant en flyvende start

Markedet for nye restauranter i København er red ocean. Restaurant Brace bliver søsat på en helt ny måde - og får succes.

Kunde: Restaurant Brace

Tags: SoMe film, filmproduktion, Facebook, magasinannoncer, bannere, mediabuying

PERSONDATAPOLITIK

og brugervilkår

Læs mere. Klik her.

Synes du casen er interessant?

Så lad os mødes.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig?

KONTAKT

Wire Agency ApS.

Østergade 17 | 1100

København K

Tlf: 70 60 50 59