Danmarks rigeste får nye boligdrømme gennem luxury selling

Når Dronningen skal have nye naboer, kræver det en helt særlig approach for at skaffe den rigtige målgruppe

Kunde: Amaliegaarden

Tags: Landingpage, salgskatalog, avisannoncer, Facebook, emails

Udfordring:  Danmarks mest kræsne målgruppe

Amaliegaarden ved Amalienborg er luksuriøse lejligheder med m2-priser på op til 100.000 kr. Målgruppen er Danmarks rigeste. Hvordan får vi denne kræsne målgruppe, der har alt, til at ønske sig et nyt sted at bo?

 

Strategi: Luxury selling

Wire Agency vælger en luxury selling strategi, som fokuserer på bygningernes fornemme historie og fine håndværk. Tonen er let højtidelig og understreger projektets sjældne klasse og nære naboskab til de kongelige.

 

Sweetspot: Once in a lifetime opportunity

Kommunikationen gør Amaliegaarden til en hemmelig boligjuvel, som man kun får fat i med de rigtige kontakter.

Dét vækker interesse hos vores særlige målgruppe. Og her har vi vores sweetspot.

Resultater:

En kombination af landingpage, trykt katalog, avis- og Facebook-annoncer, emails og events giver mæglerne den perfekte platform til at sælge nogle af Danmarks dyreste boliger. Og snart er der skrevet købskontrakter på flere hundrede mio. kr.

35

Lejligheder

400.000.000

Kr. i udsalgsværdi

21.000

Besøgende på hjemmesiden

Wire Agencys første bud

Du får ingen irriterende ekstraregninger. Wire Agencys kunder kan altid ringe til os, altid få et møde eller få lavet en rettelse, uden at det koster. For et godt samarbejde fungerer bedst uden petitesser og smålighed.

PERSONDATAPOLITIK

og brugervilkår

Læs mere. Klik her.

Synes du casen er interessant?

Så lad os mødes.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig?

KONTAKT

Wire Agency ApS.

Østergade 17 | 1100

København K

Tlf: 70 60 50 59