Vi har reklamebureauets kærlighed til branding og god kommunikation. Men vi gider ikke den gammeldags måde at arbejde på. Vi har det digitale bureaus begejstring for nye måder at kommunikere på. Men vi har ikke et teknologisk udgangspunkt for alting. Vi har mediebureauets drive efter at fange målgruppen. Men vi forstår også at kigge uden for regnearket.

 

Kort sagt: Vi forener god kommunikation, ny teknologi og mediabuying i et konstant kapløb med udviklingen.

 

 

For en medieverden i hastig forandring kræver fleksible og smidige løsninger. Til gengæld giver den en masse muligheder, hvis vi evner at gribe dem. Og hvis vi agerer hurtigt, uden det hele drukner i omkostninger.

 

Det er, hvad vi arbejder på hver dag hos Wire Agency.

Relevans er gud

Hos Wire Agency er vi AD’er, fotografer, tekstforfattere og SoMe managers, som dagligt producerer digital reklame.

 

Men samtidig er vi selv kunder, modtagere, likere, nej-tak-til-reklame-folk og flow-tv-desertører.  Kort sagt ligeglade med de fleste reklamer. Og det er vi desværre ikke alene om. Sådan har du det sikkert også, hvis du skal være ærlig.

 

Med mindre at budskabet/produktet interesserer os. Så er sagen en helt anden. Så spidser vi ørerne, lægger skyklapperne og dropper paraderne. Men hvordan skaber vi denne interesse? Svaret er communicational sweetspot.

 

Sweetspot er vores religion

Et communicational sweetspot er et interesse-fællesskab mellem afsender og modtager, mellem produkt og kunde. Og det er noget helt centralt, hvis en kommunikation skal lykkes.

 

Et sweetspot er det område, som virksomhed og kunde dyrker sammen - og som gør, at I gider høre på hinanden. Har du et sweetspot, har du den redningskrans, som beskytter dit budskab fra at drukne i dagens omnichannel-reklame-bombardement. Du har den valuta, som veksler ligegyldighed til accept.

 

Men hvordan finder vi vores vigtige sweetspot? Hos Wire Agency har vi mange års erfaring i at afdække og udvikle sweetspots. Og super gode resultater. Begge dele er noget, som du får et langt mere præcist indtryk af i vores cases. Her lader vi nemlig eksemplernes magt tale.

 

Påvirk kun dine potentielle kunder

Business-to-businnes annoncering på nettet kan være problematisk. Især hvis du har meget specifikke målgrupper. For jo mindre din målgruppe er, jo sværere er det at ramme den.

 

Men med IP-Targeting bliver bannervisningen meget mere målrettet. Det er kun personer fra de udvalgte virksomheder, der ser dine digitale reklamer. Wire Media har nemlig registreret ip-adresserne for stort set alle virksomheder i Danmark.

 

Når en person går på nettet fra firmaets internetforbindelse, kan vi med det samme se, hvilket

firma der er tale om. Er firmaet i målgruppen, sørger vi for, at jeres kampagne bliver vist over for vedkommende. På den måde sikrer du dig, at dit budskab rammer dem, som det var tiltænkt.

 

IP-Targeting baserede ejerskaber

Brug IP-Targeting til at ramme top-level beslutningstagere. Danmarks sværeste målgruppe at ramme er uden tvivl C-level. Men ved at kombinere IP-Targeting og ejerskabsbanner på førende business sites kan du ramme topledelsen i præcis den håndfuld virksomheder, der er din målgruppe.

Approach

Sweetspot er vores religion

Al Wire Agencys kommunikation er bygget på et "communicational sweetspot". Det er din garanti for at forbrugeren lytter til dit budskab.

Om os

Wire Agency - en hybrid med det bedste fra 3 verdener

Wire Agency er hverken et traditionelt reklamebureau, digitalbureau eller mediebureau. Vi er en hybrid af det bedste fra de tre verdener.

Approach

IP-targeting frelser dig fra spildvisninger

Hos Wire Agency tilbyder vi en helt ny disciplin inden for digital business-to-business markedsføring.

KONTAKT OS

Wire Agency ApS.

Østergade 17 | 1100

København K

Tlf: 70 60 50 59

PERSONDATAPOLITIK

og brugervilkår

Læs mere. Klik her.