TV-kampagne for Eva Solo

er så effektiv

at den tømmer lagrene

Kunde

Eva Solo

Eva Solo dropper performance marketing, da ny produkt-satsning lanceres. I stedet skaber Wire Agency en salgs- og brandingkampagne, der er så effektiv, at samtlige forhandlere melder udsolgt.

Eva Trio panden er et dansk designikon gennem generationer. Men er brandet er begyndt at opleve intens konkurrence fra andre pander, der især sælges via egne webshops. Så hvordan tager man kampen op mod flodbølgen online-firmaer? Man lægger en marketingsstrategi, hvor flere budgetkroner allokeres fra performance marketing over i branding.

På den baggrund skabte Wire Agency kampagnen: Multi Mosaic – Panden der tåler alt. Kampagne kørte med tv som lokomotiv og den solgte pander i en så voldsom fart at Eva Trio måtte melde udsolgt med tomme lagre kort tid efter. Kampagnen bestod ud over TV af Facebook, YouTube, Instagram, videobanners samt printannoncer i design og madmagasiner.

Next case:

el ladestander mand oplader bilbatteri
   Circle K

Circle K’s nyeste Børnekaffe-kampagnen får 6-doblet vigtigste KPI.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.

Wire Agency ApS
Kristen Bernikows Gade 4
1105 København K
Tlf.: 70 60 50 59

Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.

Wire Agency ApS
Kristen Bernikows Gade 4
1105 København K
Tlf.: 70 60 50 59

Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.