Kampagne skal tredoble

vigtig KPI. 

I stedet 6-dobles den.

Kunde

Circle K

Circle K Danmark støtter Børns Vilkår som en del af deres CSR-politik. Men ikke nok danskere ved det. Det ændrer ny kampagne fra Wire Agency på. For resultatet er over al forventning.

Selvom den brede målgruppe lægger op til det, er tv-kampagne ikke en mulighed i første omgang pga. budgettet. Men Wire Agency ser kreativt på de penge, der er til rådighed. Og udvikler en TVC, der er både rørende, meget brandende og simpel at producere. Omdrejningspunkt i kampagnen er Børnekaffe-kruset, der støtter Børnetelefonen. Derfor bliver kruset key visual i tv-kampagnen og i det omfattende POS-materiale på Circle K stationerne.

Kombinationen af en enkel, stærk film og handlingsanvisende POS-materiale ved kaffemaskinen viser sig at være en effektiv cocktail. Det oprindelige ambitiøse mål om en tredobling i CSR-opfattelsen bliver nemlig i den grad overgået – og ender med en 6-dobling.

Next case:

Casper Crump og mand med bind for øjnene sigter med dartpil
   Telenor Erhverv

Telenor Erhverv bruger selvironi og humor og skaber vilde resultater

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.

Wire Agency ApS
Kristen Bernikows Gade 4
1105 København K
Tlf.: 70 60 50 59

Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.

Måske vi kan skabe lignende resultater for dig? Så lad os mødes.

Wire Agency ApS
Kristen Bernikows Gade 4
1105 København K
Tlf.: 70 60 50 59

Persondatapolitik og brugervilkår
Læs mere. Klik her.